Olvasás Portál
Tankönyv- adatbázis
Pedagógiai irodalom
Könyv és Nevelés
Gyermek- és ifjúsági irodalom
Web Iskolai könyvtár
RSS
lovári
|
english
Felhasználónév:
Jelszó:
Regisztráció
|
Elfelejtett jelszó
A projekt céljai és feladatai
Hírek
Adatbázis kereső
Nevelési Tudásdepó mintaprogramok - böngésző
Nevelési Tudásdepó mintaprogramok - kereső
Jó gyakorlatok
Ötlettár
Tudásdepó-Expressz rendezvények
Tanulmányok, szakmai anyagok
Kortárs irodalom - segédanyagok
Virtuális kiállítások, könyvbemutatók
Linkgyüjtemény
Portál kereső
Fórum
Együttműködő partnereink
Támogatóink
Tudásdepó-Expressz kedvezményezettek
Sajtószoba
Eseménynaptár
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
November
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Könyv és Nevelés
Évfolyam
Folyóirat
Rovat
Kérem, válasszon évfolyamot!
I. évfolyam
II. évfolyam
III. évfolyam
IV. évfolyam
V. évfolyam
VI. évfolyam
VII. évfolyam
VIII. évfolyam
IX. évfolyam
X. évfolyam
XI. évfolyam
XII. évfolyam
XIII. évfolyam
XIV. évfolyam
XV. évfolyam
XVI. évfolyam
XVII. évfolyam
XVIII. évfolyam
XIX. évfolyam
XX. évfolyam
XXI. évfolyam
XXII. évfolyam
XXIII. évfolyam
XXIV. évfolyam
1999/1. szám
1999/2. szám
2000/1. szám
2000/2. szám
2000/3. szám
2000/4. szám
2001/1. szám
2001/2. szám
2001/3. szám
2001/4. szám
2002/1.szám
2002/2.szám
2002/3.szám
2002/4.szám
2003/1.szám
2003/2.szám
2003/3.szám
2003/4.szám
2004/1.szám
2004/2.szám
2004/3.szám
2004/4.szám
2005/1.szám
2005/2.szám
2005/3.szám
2005/4.szám
2006/1.szám
2006/2.szám
2006/3.szám
2006/4.szám
2007/1.szám
2007/2.szám
2007/3.szám
2007/4.szám
2008/1.szám
2008/2.szám
2008/3.szám
2008/4.szám
2009/1. szám
2009/2.szám
2009/3.szám
2009/4.szám
2010/1. szám
2010/2. szám
2010/3. szám
2010/4. szám
2011/1. szám
2011/2. szám
2011/3. szám
2011/4. szám
2011/ 4. szám melléklete Horváth Tiborról
2012/1. szám
2012/2. szám
2012/3. szám
2012/4. szám
2013/1. szám
2013/2. szám
2013/3. szám
2013/4. szám
2014/1. szám
2014/2. szám
2014/3. szám
2014/4. szám
2015/1. szám
2015/2. szám
2015/3. szám
2015/4. szám
2016/1. szám
2016/2. szám
2016/3. szám
2016/4. szám
2017/1. szám
2017/2. szám
2017/3. szám
2017/4. szám
2018/1. szám
2018/2. szám
2018/3. szám
2018/4. szám
2019/ 1. szám
2019/2. szám
2019/3-4.
2020/1.szám
2020/2.szám
2020/3-4. szám
2021/1. szám
2021/2-3. szám
2021/4. szám
2022/1. szám
2022/2. szám
Kérem, válasszon rovatot!
100 éve hunyt el báró Eötvös József
100 éve született Weöres Sándor
150 éve született Gárdonyi Géza
2011/4. szám mellékletének cikke
50 éves az Országos Pedagógiai Könyvtár
Anno
Előszó
Felhívás
Fiatalok Fóruma
Gyermek- és ifjúsági irodalom
Hagyomány
Ifjúsági irodalom
Kitekintés
Kitekintés – Hírek
Könyvtár
Közgyűjtemények és oktatás
Krónika
Mustra
Neveléstörténet
Neveléstörténet, kitekintés
Neveléstudomány, oktatásügy
Oktatáspolitika
Oktatástörténet
Olvasás
Olvasáspedagógia
Publikációs lista
Tankönyv – taneszköz
Tanulmányok
Tíz éves a Könyv és Nevelés
Évfolyam
I. évfolyam
II. évfolyam
III. évfolyam
IV. évfolyam
V. évfolyam
VI. évfolyam
VII. évfolyam
VIII. évfolyam
IX. évfolyam
X. évfolyam
XI. évfolyam
XII. évfolyam
XIII. évfolyam
XIV. évfolyam
XV. évfolyam
XVI. évfolyam
XVII. évfolyam
XVIII. évfolyam
XIX. évfolyam
XX. évfolyam
XXI. évfolyam
XXII. évfolyam
XXIII. évfolyam
XXIV. évfolyam
Rovat
100 éve hunyt el báró Eötvös József
100 éve született Weöres Sándor
150 éve született Gárdonyi Géza
2011/4. szám mellékletének cikke
50 éves az Országos Pedagógiai Könyvtár
Anno
Előszó
Felhívás
Fiatalok Fóruma
Gyermek- és ifjúsági irodalom
Hagyomány
Ifjúsági irodalom
Kitekintés
Kitekintés – Hírek
Könyvtár
Közgyűjtemények és oktatás
Krónika
Mustra
Neveléstörténet
Neveléstörténet, kitekintés
Neveléstudomány, oktatásügy
Oktatáspolitika
Oktatástörténet
Olvasás
Olvasáspedagógia
Publikációs lista
Tankönyv – taneszköz
Tanulmányok
Tíz éves a Könyv és Nevelés
Cikkek listája:
SCHUBERT ANDRÁS: ÚTI KALANDOK VERNE GYULÁVAL
Kapitány Dóra - Laczkó Mária: A mese a gyermekek szövegértési folyamatában diagnosztikus és terápiás szempontból
Gelányi Kata: Ne bántsátok a feketerigót!
Vass Dorottea: Az olvasási érdeklődés fejlesztésének kutatási lehetőségei és relevanciája kisiskoláskorban
GOMBOS PÉTER – TÓTH MÁTÉ – PÉTERFI RITA: HOGYAN ÉS MIT OLVAS A DIGITÁLIS GENERÁCIÓ?
BAJZÁTNÉ TÓTH ZSÓFIA ESZTER: LÁTÁSSÉRÜLT FELNŐTTEK OLVASÁSI SZOKÁSAI HEVES MEGYÉBEN
BÁRDOS JÓZSEF: MOLNÁR FERENC, A SZÍNHÁZ MEGÚJÍTÓJA
G. Gődény Andrea: Kötelező/k(?) alsóban és álruhában
Steklács János: PISA 2015 UTÁN, PISA 2018 ELŐTT
Hock Zsuzsanna: Az iskolai könyvtár szerepe az értő olvasás elsajátításában
Pogányné Dr. Rózsa Gabriella: Könyvgyűjtő katonaorvosok
Nagy Attila: Előzetes megfontolások és javaslatok az új Nemzeti Alaptanterv elkészítéséhez
Pogányné Rózsa Gabriella: Olvasó katonák és könyvtáraik az I. világháborúban
G. GŐDÉNY ANDREA: TÖRTÉNELMI OLVASMÁNYOK FELDOLGOZÁSA ALSÓ TAGOZATON
Rádi Orsolya Márta: Az olvasott szöveg megértése alsó tagozatos tanulóknál