Egyéni tanulási utak, fejlesztő programok kialakítása
-
TÁMOP 3.2.4-08/2-2009-0001
Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, Hámoriné Váczy Zsuzsa, Bakonyi Anna
Információs technológia, ismeretmegőrzés, könyvtár
19-50
könyvtáros, oktató,
egyéni bánásmód@fejlesztés@önálló tanulás
A program sikeres befejezése után a hallgató – pedagógus, könyvtárostanár - legyen képes megtervezni és megvalósítani egy-egy olyan fejlesztő programot, amely segítségével - a nem formális tanulás adott keretei között, elsősorban könyvtári körülmények között – egyénre szabott támogatást tud nyújtani a tanulóknak abban, hogy a nekik legmegfelelőbb formában és tempóban tanuljon meg tanulni és teljesítményét fokozni. További cél, hogy a programot fejlesztő pedagógus, könyvtárostanár fejlesztő munkájához tudja használni a nyomtatott és digitális eszközöket és azok használatára a tanulókat is képes legyen megtanítani, hogy a későbbi önálló ismeretszerzés során alkalmazni tudják azokat.
A szükségletek felmérése, helyzetelemzés
A tervezés folyamata és módszerei
egyéni fejlesztési tervek, tanulási módszerek, stratégiák utak
Összegző értékelés
Hozzászólások: