Olvasás Portál

lovári  |  english

Adatbázis kereső

Nevelési tudásdepó
Egyéni tanulási utak, fejlesztő programok kialakítása

-

TÁMOP 3.2.4-08/2-2009-0001

Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, Hámoriné Váczy Zsuzsa, Bakonyi Anna

Információs technológia, ismeretmegőrzés, könyvtár

19-50

könyvtáros, oktató,

egyéni bánásmód@fejlesztés@önálló tanulás

A program sikeres befejezése után a hallgató – pedagógus, könyvtárostanár - legyen képes megtervezni és megvalósítani egy-egy olyan fejlesztő programot, amely segítségével - a nem formális tanulás adott keretei között, elsősorban könyvtári körülmények között – egyénre szabott támogatást tud nyújtani a tanulóknak abban, hogy a nekik legmegfelelőbb formában és tempóban tanuljon meg tanulni és teljesítményét fokozni. További cél, hogy a programot fejlesztő pedagógus, könyvtárostanár fejlesztő munkájához tudja használni a nyomtatott és digitális eszközöket és azok használatára a tanulókat is képes legyen megtanítani, hogy a későbbi önálló ismeretszerzés során alkalmazni tudják azokat.

A szükségletek felmérése, helyzetelemzés A tervezés folyamata és módszerei egyéni fejlesztési tervek, tanulási módszerek, stratégiák utak Összegző értékelés

Digitális, információs kompetencia, Tanulás, kreatív és kritikai gondolkodás, Együttműködési készség, csapatmunka,

Könyvek, folyóiratok, e-Adatbázisok, Internetes források,

Számítógép, Nyomtató, Könyvtári helyszín,

Bilicsi Erika

2010-11-19

Értékelés

Még nem érkezett értékelés

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: