Házi olvasmányok és olvasóvá nevelés az általános iskola 2–6. osztályában
Benczik Vilmos
házi olvasmány, olvasóvá nevelés, általános iskola
reading, reading instruction
Általános művek>Könyvtárak, könyvtártan Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Közoktatás Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Gyermek- és ifjúsági irodalom Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Intézmények, szervezetek>Általános iskolák
37
A cikk az általános iskolai házi olvasmányok és az olvasóvá nevelés kérdéseivel foglalkozik. Rövid, a magyar könyvkiadás és könyvtárügy adatait tartalmazó bevezetés után felvázolja a házi olvasmányok helyzetképét, kiválasztásuk szempontjait. Foglalkozik a néma olvasás kérdéseivel is.
A Budapesti Tanítóképző Főiskola tudományos közleményei
Hozzászólások: