Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Tanulók, gyermekek>Gyermek- és ifjúságvédelem
3.2
A telefonos ifjúsági lelkisegély-szolgálat a hívók számára ingyenesen hívható segélykérõ krízis telefon. Feladatuk: Rendelkezésre állni – mindenki számára, aki kívánja, hogy azonnal összeköttetésbe léphessen valakivel, aki kész a problémája meghallgatására és befogadására oly módon, hogy a hívó szabadságát tiszteletben tartja. Munkájuk lényege, hogy segítenek a serdülõk pszichés problémáinak feltárásában (nemiség, közelítés-párkapcsolat, kortárscsoportok hatása, tanulás-iskola, leválás a szülõkrõl, személyiségzavar, magány, kábítószer, stb.), és hozzájárulnak azok megoldásához. Segítik a prevenciót, mûködési területükön csökken a krízishelyzetbe jutók száma.
The helpline is a free, confidential and anonymous, 24-hour telephone service specifically for teenagers. Counsellors respond calls about issues ranging from relationship breakdown, sexuality, conflicts in school or at home, drug and alcohol usage.
Magyar Gyermek és Ifjúsági Telefonos Lelkisegély Szolgálatok Országos Szövetsége
Hozzászólások: