Az 1990-ben induló nyomtatott folyóiratot, 1995-ben egy döntés következtében elektronikus változat váltotta fel, hogy még jobban megfelelhessen a 21.századi kommunikáció és a hermeneutikus jelentésalkotás követelményeinek. A The University of British-Columbia pedagógiai fakultása által szponzorált lap szerkesztősége, Kanada és az Egyesült Államok elméleti és gyakorlati szakembereiből, tudósaiból, nevelőiből áll. A lap célja, hogy innovativ, evokativ és provokativ hangvétellel, inter-textuális elrendezéssel új dialógusokat, új elképzeléseket és rendszereket teremtsen a pedagógia, a kutatás és az interdiszciplinaritás területén. Az elektronikus változat lehetőséget ad arra is, hogy az anyagokat a hang, a videofilm, a nem-lineáris és performatív szövegek eszközeivel is gazdagítsák.
Educational Insights originated in 1990 as a publishing venue for graduate students. In 1995 it moved from hard copy to cyberspace, a decision which has been proven prophetic in terms of 21st century communications and hermeneutic meaning-making. The electronic journal is sponsored by the Centre for Cross Faculty Inquiry, Faculty of Education, at the University of British Columbia. The Editorial Circle, curriculum theorists, writers, and pedagogical adventurers, scholars and educators from across Canada, and into the United States, are presently repositioning Educational Insights as an innovative, evocative, provocative intertextual space for engaging in new dialogues of enRapturing con/texts and reimagining spaces of pedagogy, inquiry, and interdisciplinarity.
Centre for Cross Faculty Inquiry, Faculty of Education, University of British Columbia
Hozzászólások: