Olvasás Portál

lovári  |  english

Adatbázis kereső

Az ablak bezárása

Webforrás
Teaching Every Student in the Digital Age: Universal Design for Learning - E-könyv

Teaching Every Student in the Digital Age: Universal Design for Learning - E-book

Rose, David H, Meyer, Anne

oktatástechnológia, oktatástervezés, tanterv, Universal Design for Learning

educational technology, educational design, curriculum, Universal Design for Learning

Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Közoktatás>Oktatástechnológia

5.3

Ez a könyv a Center for Applied Special Technology 15 évi K+F munkájának és számos más munkatárs, iskola, körzet és állam együttműködésének az eredménye. Az 1984-ben alapított társaság célja, hogy olyan technológiákat fejlesszen és alkalmazzon, melyek kitágítják a fogyatékkal élők tanulási lehetőségeit. Az évek során azonban új poziciót foglaltak el, most már arra használják a technológiát, hogy magát a tantervet alakítsák át. A digitális tartalom, az eszközök és hálózatok gyorsan bővülő lehetőségeivel képesek olyan tantervet kialakítani és terjeszteni, mely széles körben igazodik a különféle tanulók szükségleteihez. A könyv két szakaszra oszlik. Az első a Tanulás Univerzális Tervezetének koncepcióját ismerteti, míg a másik ennek osztálytermi gyakorlati alkalmazását mutatja be. Minden fejezet a legfontosabb tudnivalók rövid ismertetésével indul és egy rendszerező grafikus ábra követi, illusztrálva, hogyan kapcsolódnak a kaoncepciók egymáshoz.

This book is the result of 15 years of thought, research, and development conducted by the Center for Applied Special Technology (CAST) and a number of collaborating individuals, schools, districts, and states. CAST was founded in 1984 with a mission to develop and apply technologies that would expand learning opportunities for individuals with disabilities. In the years since CAST's inception, however, we have undergone a Copernican shift toward a new position: the use of technology to transform the nature of the curriculum itself. In the rapidly expanding capabilities of digital content, tools, and networks, we see the possibility of conceiving, designing, and delivering a curriculum that will accommodate widely varying learner needs. This book is divided into two sections. The first addresses the concept of Universal Design for Learning; the second addresses the practical application of UDL in the classroom. Each chapter opens with a summary of key ideas and a graphic organizer that illustrates how the concepts fit together.

Center for Applied Special Technology

ASCD, CAST

2008-04-09

digitális tankönyv


Multimédia tartalom:

Értékelés

Még nem érkezett értékelés

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: