Olvasás Portál

lovári  |  english

Adatbázis kereső

Az ablak bezárása

Webforrás
Univerzális tanulástervezés

Universal Design for Learning

oktatástechnológia, multimédia, kognitív tudomány, tanuláskutatás, tanulástevezés, tanuláslélektan, tanulási folyamat, tanulási stratégia, egyéni fejlődés, tanulási akadályozottság

educational technology, multimedia, cognitive processes, cognitive science, learning, research, learning psychology, learning process, learning strategy, individual characteristics, individual development, learning disabilites

Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Közoktatás>Oktatástechnológia

5.3

A CAST (Alkalmazott Speciális Technológiák Központja) non-profit szervezet, melynek célja, hogy innovatív, technológia-alapú oktatási források és stratégiák kutatás-fejlesztése révén (K+F) kiterjessze az egyéni tanulás lehetőségeit, különös tekintettel a tanulási akadályozottságra. Tervezetük az (UDL) segítségével a CAST kutatói személyre szabott módszerekkel tudják támogatni az egyes személyek erősségeit és gyengeségeit. Az oldal bemutatja, miképpen építik be az agykutatás és multimédia technológia legfrissebb eredményeit szakmai fejlesztéseikbe, az irányvonalakba és a gyakorlatba, valamint termékeikbe és kiadványaikba.

CAST is a nonprofit organization that works to expand learning opportunities for all individuals, especially those with disabilities, through the research and development of innovative, technology-based educational resources and strategies. With Universal Design for Learning (UDL) as a blueprint, CAST researches and develops ways to support all learners according to their individual strengths and needs. On this site, you'll learn how CAST's R&D, which draws on the latest brain research and multimedia technology, translates into more effective professional development, policy and practice, products, and publications.

Center for Applied Special Technology

CAST

honlap


Multimédia tartalom:

Értékelés

Még nem érkezett értékelés

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: