Olvasás Portál

lovári  |  english

Adatbázis kereső

Az ablak bezárása

Webforrás
Konstruktív informatikaoktatás

Constructivism in information science instruction

Bedő Ferenc

konstruktív pedagógia, informatikatanítás, tanuláselmélet, ellenőrzés, értékelés, módszertan, tananyagtervezés, taneszköz, LOGO programnyelv

constructivism, learning theory, information science, curriculum , development, evaluation, supervision, methodology, LOGO, programming language

Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Közoktatás>Tantárgyak
Társadalomtudományok>Neveléstudomány>Neveléstudományi kutatások>Pedagógiai irányzatok

5.5, 8.2

A szerző 2002-ben publikált, gazdagon illusztált műve saját bevallása szerint a következőkre törekszik: \"A mintegy tizenöt éves gyakorlati tapasztalatok és elméleti ismeretgyűjtő munka után már többször megpróbáltam behatárolni azt az ismeretelméletet, tanulásfelfogást, amit a jövőbeni informatika tantárgy tanításához a legoptimálisabbnak tartok. Jelen dolgozatomban e tanulásfelfogást igyekeztem pontosítani, illetve az ehhez leginkább illő ellenőrzési és értékelési rendszer megvalósítására tettem javaslatot.\" Az anyag a publikációk menüpontra kattintva érhető el.

After 15 years experience the aim of the author with this in 2000 published, rich illustrated work is, to try collecting all of the knowledge, and the various schools of thought about learning, which use is the best and most practical in the field of teaching computer science. In this essay the author offer a proposal how this system can be the most perfect way controlled and evaluated.

tanulmány

hun

Multimédia tartalom:

Értékelés

Még nem érkezett értékelés

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: