Olvasás Portál

lovári  |  english

Eseménynaptár

       
 
 
 
 
H K SZ CS P SZ V
1
  • Mesés bábok - bábos mesék
2
  • Mesés bábok - bábos mesék
3
  • Mesés bábok - bábos mesék
4
  • Mesés bábok - bábos mesék
5
  • Mesés bábok - bábos mesék
6
  • Mesés bábok - bábos mesék
7
  • Mesés bábok - bábos mesék
8
  • Mesés bábok - bábos mesék
9
  • Mesés bábok - bábos mesék
10
  • Mesés bábok - bábos mesék
11
  • Mesés bábok - bábos mesék
12
  • Mesés bábok - bábos mesék
13
  • Mesés bábok - bábos mesék
14
  • Mesés bábok - bábos mesék
15
  • Mesés bábok - bábos mesék
16
  • Mesés bábok - bábos mesék
17
  • Mesés bábok - bábos mesék
18
  • Mesés bábok - bábos mesék
19
  • Mesés bábok - bábos mesék
20
  • Mesés bábok - bábos mesék
21
  • Mesés bábok - bábos mesék
22
  • Mesés bábok - bábos mesék
23
  • Mesés bábok - bábos mesék
24
  • Mesés bábok - bábos mesék
25
  • Mesés bábok - bábos mesék
26
  • Mesés bábok - bábos mesék
27
  • Mesés bábok - bábos mesék
28
  • Mesés bábok - bábos mesék
 
OPKM OFI

Díjazták a „Digitális Pedagógusokat” - összeállt a módszertár

Díjazták a „Digitális Pedagógusokat” - összeállt a módszertár

2014.05.27. 10:03

Jó gyakorlatok

"Hogyan használható a Facebook az irodalomórán? Milyen motivációs szerepe lehet az IKT-eszközöknek a természettudományos nevelésben? Miképp jelenhet meg a tanulási célokat szolgáló játék és játékosítás a tanórákon?" - Sok pedagógusban felmerülnek a fenti kérdések, szeretnének újabb eszközöket és tereket felhasználni a tanításhoz.

Néhányan azonban már válaszokat is tudnak adni ezekre: ők azok az innovatív pedagógusok, akik  a modern iskolában használható jó megoldásokat, bevált gyakorlatokat, újszerű pedagógiai módszereiket a Tempus Közalapítvány felhívására beküldték. Az újonnan beérkezett módszertani leírásokat idén is szakértők értékelték, melynek nyomán a kiemelkedő ötleteket feltöltő pedagógusok Digitális Pedagógus Díjban részesültek.

„A Tempus Közalapítvány (TKA) Digitális Módszertára a tanítási gyakorlatot újszerű, interaktív módszerekkel, a tananyag feldolgozását IKT-eszközökkel megtámogató ötletek gyűjteménye, ahol a 2014. februári felhívás nyomán már közel 120 ötlet közül böngészhetnek az érdeklődők. Olyan, a pedagógiai tervezés és tanulásszervezés tárgykörébe tartozó dokumentumoknak, módszertani ötleteknek ad helyet, melyek a digitális nemzedék interaktív tanulását, tanítását segítik az IKT-eszközök kreatív használatával, azok tanórai vagy tanórán kívüli alkalmazásával.” – mondta el B.Tier Noémi, a program projektkoordinátora.

Az újonnan beérkezett módszertani leírásokat idén is szakértők értékelték, melynek nyomán a kiemelkedő ötleteket feltöltő pedagógusok Digitális Pedagógus Díjban részesültek. A díjak átadására és a pedagógusok bemutatkozására az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának Információs Társadalom Oktató- és Kutatócsoportja, (ELTE PPK ITOK), az OFOE és a TKA szakmai partnerségében megvalósuló, 2014. április 26-án megrendezett „Digitális pedagógus konferencia 2014” rendezvényen került sor.”

A Digitális Módszertár 2014. évi díjazottai:

„A magyar nyelv HANGZÓ tiszta forrása – Tájnyelveink”

Bakos Márta
(Kodály Zoltán Magyar Kórusiskola)

„Ajánlott olvasmány feldolgozása IKT eszközökkel”
Bognár Amália
(Csornai Általános Iskola és AMI)

„Peregrinusok egykor és most – Életpálya-tervezés és tudásmenedzsment lehetőségei a középiskolás korosztály körében”
Csikó Szilvia
(Sárospataki Református Kollégium Gimnáziuma, Általános Iskolája és Diákotthona)

„Kreatív fizika”
Filep Otília
(Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola)

„Szeretettel – Anyukáknak”
Kiss Mónika Mária
(Szegedi Orczy István Általános Iskola)

„Újragondolt tanítás, avagy inverz tanítás IKT eszközök segítségével”
Kőrösi Gábor, Esztelecki Péter
(Bolyai Tehetséggondozó Gimnázium és Kollégium, Zenta)

„Magyarország – a második félév kihívásai!”
Kurtán Kolos
(Szabadság Sugárúti Általános Iskola)

„Ezt főztük ki!”
Nemes-Nagy Katalin Erika
(Szegedi Ipari Szakképző és Általános Iskola József Attila Tagintézmény)

„Rizikó, világhódító matek társasjáték”
Percs Kriszta
(Széchenyi István Általános Iskola)

„Készíts hirdetési újságot!”
Tóth Éva
(Nagykátai Ipari Szakközépiskola és Szakiskola)

„Találd ki, hol vagyok! – Mystery skype”
Tóthné Bán Gyöngyi
(Boglári Általános Iskola)

„Vízprojekt – avagy amikor együtt visszük a vadászpuskát – természetismeret órán”
Tusorné Fekete Éva
(Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola)

„XIX. század költői a Facebookon”
Vajda Éva
(VII. kerületi Madách Imre Gimnázium)

„Sasszem – Természeti- és épített környezeti nyomozó iroda –
avagy kincsvadászok a világörökség nyomában”

Valastyánné Rábl Stefánia
(Győrújbaráti II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola)

 

A módszertani ötletek elérhetők a Digitális Módszertár oldalán, a díjazott ötletekhez tartozó szakértői ajánlással együtt.

Multimédia tartalom:

Értékelés

Még nem érkezett értékelés

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: