Olvasás Portál

lovári  |  english

Eseménynaptár

       
 
 
 
 
H K SZ CS P SZ V
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
  • Dsida Jenő-emléktábla avatás
12
  • Enni, vagy nem enni?
13 14 15 16 17
18 19 20
  • Móricz Iciri-picirijétől Verne Kétévi vakációjáig
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
21
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
22
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
23
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
  • Múzeumok éjszakája az OPKM-ben
24
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
25
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
26
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
27
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
28
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
29
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
30
  • Balatoni nyár - kiállításmegnyitó
  • Klárisok Mesekoncert Klub
 
OPKM OFI

A Nagy Könyves Beavatás

A Nagy Könyves Beavatás

2016.11.22. 11:05

108 csoport olvasásnépszerűsítő versenye

A Nagy Könyves Beavatás című kreatív olvasásnépszerűsítő játékban 108 csoport versenyez egymással 5 hónapon át, melynek során a résztvevők könyvajánlókat, beavató lapokat és kreatív feladatokat készítenek, valamint úgynevezett Beavatott klubokban könyvtári programokon vesznek részt. A 3. fordulónál tartanak.

 

 

 

 

A verseny Veronica Roth A beavatott című trilógiája alapján szerveződik.

14-21 éves korú fiatalok jelentkezhettek A Nagy Könyves Beavatás című kreatív olvasásnépszerűsítő játékra, mely 3-5 fős csoportokban zajlik.

Miről is szól A Nagy Könyves Beavatás?

Az öt hónapig tartó versengés a Választási Ünnepséggel indult 2016. október 5-én. Ezen a napon e-mailben értesültek e játékosok arról, hogy a verseny ideje alatt melyik csoportot képviselik majd csapatukkal. (A Barátságosak, a Bátrak, a Csoportnélküliek, az Elfajzottak, a Műveltek, az Őszinték vagy az Önfeláldozók csoportját.)

7 fordulón át az úgynevezett Könyvválasztóból jelölhetik meg a résztvevők, hogy melyek lesznek azok a könyvek, amelyeket a csapatok közösen elolvasnak, és feldolgozzák azokat a Beavató lapon.

A játék során képzelőerőre, a játékosok fantáziájára van szükség, hiszen a választott könyvhöz készíteni kell egy-egy kreatív feladatot is (pl. saját szimulációs játék elkészítése, könyvborító tervezése, montázs, zene felhasználása).

A fiatalok kipróbálhatják, hogy milyen írónak lenni.

A 7 forduló során a Beavatott klubokban érdekes könyvtári programokon vehetnek részt a csapatok, és találkozhatnak más csoportok tagjaival is.


2017. március 8-ig tart a játék.

A csapatok kitartását könyvcsomaggal jutalmazzák, a többi ajándék egyelőre meglepetés.

A Záró Ünnepség a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban lesz.

A játékot az Informatikai és Könyvtáros Szövetség szervezi.

A 3. forduló kreatív feladatát itt lehet megtekinteni:


Multimédia tartalom:

Értékelés

Átlag: 5 (1 értékelésből)

Szólj hozzá:

Kérem, jelentkezzen be!

Hozzászólások: